Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Clay | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof adresPoznań zarejestrowany08.06.2007 @18:10:32 ostatnio na stronie01.01.2014 @23:50:09

wiecznie czegoś szukam. nie raz już znalazłem i nie raz przegapiłem. Nie przestaje szukać.

wejdź - zobacz i oceń - lubię to co robię więc i tak to będę robić

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.artzona.weebly.com
digarty153 komentarze1498 posty na forum8

komputer / sprzęt
narazie PC

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Soneillon    20.10.2009 @02:42:29
I ty wiesz, ze ta racje mam, tak samo jak racje ma moj poprzednik.
Praca nie liczac tla to kwestia 20 minut roboty. Wyczyszczenie modelki, pomalowanie tego "szala" i ustawienie + to samo przy czasce bez nalozenia koloru.
Zwlaszcza, ze u MjRanum stocki sa tak dobrze, zrobione, ze i przy ich czyszczeniu spedza sie kilka chwil ; )

A skoro zlewasz na oceny, to ta "ponizej przecietnej" nie powinna Ci przeszkadzac.

Pzdr
_______
Wolę zorganizowane warstwy chaosu, od zdezorganizowanych organizacji ludzi!
~tawiz    08.10.2009 @15:13:21
ooo. dzięki...
~jodynaa    01.10.2009 @01:21:41
Ależ ja jestem ZA!
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~Mareska    01.10.2009 @01:20:08
Holpfulie u will haw a realie nice noc
~kantare    01.10.2009 @01:19:30
ja tez nie gram czystko
_______
zapraszam do oceny moich prac
~Mareska    01.10.2009 @01:15:43
Spoko, u welcome have a nice noc
~jodynaa    01.10.2009 @01:10:58
Bo to chodliwy motyw
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~CYNKA3859    30.09.2009 @18:50:28
_______
Shit happens. So... be careful.
~Nagrobek    30.09.2009 @17:11:28
Wiem właśnie o tej linii - dałem dupy : ))
Dopsz wiedziec że ktoś widzi nie tylko całośc ale zwraca uwagę na techniczną stronę; )
~Hadel    11.09.2009 @05:12:34
oo, Dzięki za oceny
_______
"Krytyka jest mało użyteczna i nieowocna, zarozumialcem jest ten, kto woli odgrywać rolę złośliwego krytyka niż twórcy."
-- Mikołaj Kopernik
~Nagrobek    10.09.2009 @23:08:44
Hmm tematy nekrotyczno surrealistyczne u mnie : )
Z naciskiem na NEKRO haha
Z tego co widzę też masz ciekawe prace a Twoja ostatnia praca jest jak dla mnie najlepsza z całej Twojej galerii.
~Nagrobek    10.09.2009 @23:03:35
Nom masakra : )
jedna z wielu hehe
~wierzbich    05.09.2009 @21:48:16
Hej, byłem niedostępny w kraju dosyć długo i teraz po powrocie postanowiłem do Ciebie napisać. Z racji tego, że nie masz podanego meila muszę napisać publicznie. Chciałbym i prosił zarazem byś zdradził mi tajniki Twoich prac, napisałeś mi kiedyś że używasz CS2 jednak to troszeczkę za mało. Prosiłbym byś mnie troszeczkę na kierunkował i trochę streścił jak Ty to robisz. Na końcu podam swojego meila. Bardzo odpowiadają mi takie klimaty, słuchamy podobnej muzyki więc było by mi miło otrzymać trochę pomocy.
Jeszcze raz gratuluję prac ....
pozdrawiam

wierzbich@wp.pl
~pawellec    27.08.2009 @20:39:44
~pawellec    15.08.2009 @21:29:26
hehehe, dzięki
~CYNKA3859    10.08.2009 @14:11:10
Cholera ich wie... Lepiej nie jarać NICZEGO. :d
_______
Shit happens. So... be careful.
~BlackCat666    10.08.2009 @01:15:26
Przyjrzyj się..8=|
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~staccato    07.08.2009 @22:03:59
pytasz o technikę? nie zdradzając za bardzo tajników warsztatu, powiem tak: biorę z albumu rodzinnego jakieś foto (komunia, chrzciny, pogrzeb .....etc.) i przepuszczam je przez mniej lub bardziej złożone filtry. ot i cała technika
_______
wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza
~Thalion    04.08.2009 @18:45:54
Dzięki!
_______
Portfolio: http://www.thalion.ovh.org
~pawellec    02.08.2009 @06:32:17
dziękuję za komentarze wszelkie miłe, z czasem mam troszkę gorzej, no wiesz ...
pozdrawiam
~staccato    30.07.2009 @02:13:24
hej Rymas,
świetne prace, jestem pod wrażeniem
najlepsze dla mnie te, które w sposób dość przewrotny dotykają sacrum i profanum
mroczny, magiczny klimat ...... i jakby czający się gdzieś za rogiem "satana"
pozdrawiam ciepło
Misiek (ex-EXILE)
daj znać co słychać tak w ogóle ???
_______
wyobraźnia jest ważniejsza niż wiedza
~pawellec    12.07.2009 @21:28:33
ależ dzięki
~pawellec    10.07.2009 @12:12:32
po co kreseczki, wyobraźnia, wyobraźnia kolego
~pawellec    05.07.2009 @18:12:29
pozdrawiam
~pawellec    03.07.2009 @15:36:54
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt